Kapitola 13.

24.01.2012 00:00

KAPITOLA TŘINÁCTÁ

---------------------------------------------

"Itachi, pokud nováček něco provede, mám pro ní menší lekci". "Co jsi zase vymyslela" zeptaj se Tanyi. "Uvidíš, pokud něco udělá špatně". Černovlasý zakroutil očima a odešel. Když dorazil do společné místnosti, našel tam jenom sedící Akari. "Kde jsou ostatní?" "Proč?" zeptala se provokativně. "Ihned mi odpovězů, vyjel po ní uchiha. Akari se postavila, usmála se a řekla: "Takový přístup si odpusť, já respekt nikdy k nikomu neměla a tudíž k tobě taky mít nebudu." Lezeš mi na nervy, ale mám tě na starost", prohlásil. "No hold máš smůlu, musíš si to vyřídit s Peinem a nebo víš co?, já to udělám sama", odpověděla mu a odešla. Něž se pkusil něco namítnout, byla už fuč. Pomalu se plýžila úzkou chodbou, kdyžto naproti ní běžela nějaká dívka, měla dlouhý černý plášť a něšlo jí vidět do obličeje. Když už byla těsně před u ní, rychle uskočila aby se jí vyhnula. Dívka začala prudce brzdit, ale než se jí to podařilo, ležela na zemi s kunaiem u krku. "Kdo si," zeptala se zahalené dívky. "Nová členka akatsuki",postavila se, sundala si černý plášť s kapucí a podala jíruku. "Kimiko, těší mně". "Moje jméno je Akari a také mně těší. "Odkud jdeš zeptala se jí Akari. "Jdu z pokoje pro hosty, byl zamnou ten zrzek a nevypadal nějak klidně, byl spíše naštvaný. "No to ho teď raději otravovat nebudu, ještě by mně odnesl v zubech". Obě dvě se zasmály a vrátily se do hlavní síně.
---------------------------------------------
Uchiha otevřel oči a oběvil se uprostřed nějaké jeskyně. Když se pokusil vstát, trochu zakolísal a hrudníkem mu prostřelila vlna bolesti. I přes ní se udržel na nohách a pomalu si uvědomoval co se stalo. Když si vzpoměl že sním byla Akane, začal se rozhlížet po místnosti. Dívka ležela na zemi. Uchiha k ní přiběhl, položil si její hlavu do náruče a upřeně se na ní díval.
---------------------------------------------
Seděl ve své pracovně a nevěřícně hleděl na Konan. "JSeš si tím jistá?" zeptal se jí. "Áno jsem", odpověděla mu klidně. "Takže dle tvých informací opustil konohu?" Přesně tak, ale né sám". Prudce škubl hlavou a podíval se na konan. Ta se vyděsila a udělala pár kroků dozadu. "S kým tedy když né sám"? zeptal se znova. Byl nervní a celý vzteky bez sebe. "S jednou dívkou, myslím že má co dočinění s Akari, měl by jsi se uklidit". "Já jsem klidný odpověděl jí když praštil pěsí do stolu, který se roztříštil. "Nebo ne?" zeptal se sám sebe.
---------------------------------------------

Dívka byla v bezvědomí. Nebyla nijak zraněná jenom omráčená. Když nad ní tak stál, vzpomínal na minulost. "Akane, probuď se, pohladil jí po tváři. Když se dívka stále neprobírala, opatrně jí položil a snažil se najít cestu ven. Díra co mu zela v hrudníku ho bolela čím dál  víc , čím více se snažil najít cestu, tím byl slabší a slabší.

---------------------------------------------

 

Diskusní téma: Kapitola 13.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek