Kapitola 5.

16.01.2012 00:00

KAPITOLA PÁTÁ

----------------------------------------------------

 

Naomin pohled


"Všichni připraveni?" Řekla jsem do vysílačky. Odpovědí mi bylo trojhlasné "Hai""Fajn tak na tři, jedna, dvě, TŘI!" Odpočítala jsem a strhla pečeť. Byla jsem ve střehu, ale nic se nedělo. "Jste všichni v pořádku?" Zeptala jsem se a očima prozkoumávala terén. "Nic se neděje, škoda, chtěl jsem si zabojovat." Odpověděl Naruto. "Ty jseš pako, co kdyby tě tvůj nepřítel zabil? Jinak u mě nic." Najednou jsem uslyšela oheň. "Akari?!" odpovědí mi bylo pouze vyjeknutí mé sestry. Zapomněla jsem, že by se tady mohl skrývat nepřítel a vyběhla jsem za ní. Doběhla jsem na malou mýtinku, zrovna když postava zahalená v černém plášti a maskou probodla Akari srdce. Do očí se mi řinuly slzy. Tělo mé sestry se svezlo do trávy a útočník zmizel spolu s jeho psychopatickým smíchem. Rozběhla jsem se k ní, klesla na kolena a naplno se rozplakala

----------------------------------------------------

Po úzké cestičce směrem ke konoze kráčela dívka. Na první pohled to byla ninja. Vypadala docela obyčejně, až na masku, která ji zakrývala obličej od očí dolů. Dívka si s někým povídala, ale okolo nebylo nikoho vidět. "Jak je to ještě daleko Suzume?" zeptala se malého vrabce sedícího na jejím rameni. Některým lidem by to připadalo divné, ptát se na něco zvířete, ale jí ne ona s nimi mluvit uměla. "Za chvíli tam budeš Mitzuko-sama" odpověděl jí vrabec. "Dobře můžeš letět, už trefím." Odvětila maskovaná a pokračovala v cestě. Už jen pár-set metrů mě dělí od mé pomsty, konečně se dozvím, kde máš úkryt Orochimaru a to bude tvůj konec. Pomyslela si a nedočkavě se rozběhla.

----------------------------------------------------

Mei ucítila studenou vodu na obličeji, ležela na zemi. Vzpomněla si, co se stalo. Asi mě našli. Pomyslela si, ale vstávat se jí nechtělo, už nikdy nechtěla do toho krutého světa, který ji připravil o sestru. "Hej Mei, jsi v pořádku?" Zeptal se Naruto. Ne, nejsem, ty idiote! Zabili mi sestru a ty se ptáš, jestli jsem v pořádku?! Do očí se mi řinuly nové slzy. "Naruto, kdyby byla při vědomí určitě by nás takhle nestrašila." Odsekla mu Yoko. Mei pomalu otevřela oči a nad sebou uviděla tři postavy, které se na ni ustaraně dívaly. "Mei, jsi v pořádku?" Vykřikla Akari a klekla si k ní. Mei byla v pořádném šoku. Vždyť jsem viděla, jak ji ten ninja zabil. "A-Akari t-ty jsi v p-pořádku?" zeptala se. "Jasně proč bych neměla být? Asi se ti něco zdálo. Ta pečeť u tebe vyvolala Genjutsu ale je zajímavé že jen u tebe." Odpověděla a zkusila nadhodit úsměv. Mei už na nic nečekala a objala hnědovlásku. "Jsem tak ráda že jsi v pořádku viděla jsem, jak tě zabili."

----------------------------------------------------

Saki s Yumi putovali již druhý den, ale byli teprve v půli cesty. Nikam nespěchaly, neměly důvod. Najednou se Yumi zastavila. Saki se jí chtěla zeptat co se děje ale Blondýnka ji rázným pohybem naznačila, že má mlčet. Po nějaké chvíli na ně vyletělo několik desítek kunajů a shurikenů. Saki jen vykřikla leknutím a ztuhla, na takové situace nebyla zvyklá. Zato Yumi zareagovala pohotově: "Mizu shīrudo (Vodní štít)" Vykřikla a kolem nich se vytvořil vodní štít do kterého se kunaje zabodly. "No tak nebojte se a vylezte vy zbabělci!" Vykřikla Blondýnka a začala shromažďovat chakru do rukou. Před obě kunoichi seskočili dva ninjové s čelenkou kamenné. Saki trošku ucouvla, ale ninjové se začali smát. "Jedna malá holka a zbabělec vás vyřídíme snadno." Uchechtl se první ninja Yumi se podívala na svoji kamarádku a povzbudivě se usmála, potom vyběhla na jednoho z ninjů, oba dva se do sebe pustili s taijutsu ale bylo vidět že Yumi má navrch díky nahromaděné chakře. Druhá kunoichi se nejistě podívala na svého soupeře který se uchechtl a vyběhl na ni. Saki rychle složila pečetě a vykřikla "Taiyō no hikari (Sluneční zář)" Ninja vykřikl a zakryl si oči. Teď mám příležitost. Pomyslela si Saki a znovu složila pečetě "Hoden Enerugi (výboj energie)" V ruce se jí objevila malá na pohled neškodná kulička. Rozběhla se s ní proti ninjovi a napálila mu přímo do srdce. Ten překvapeně vytřeštil oči a svezl se jí k nohám. Kunoichi zvedla hlavu od mrtvého těla a pohlédla na svou kamarádku a hledala jakýkoli náznak odporu. Z její tváře vyčetla jen údiv a úžas. "Tak to bylo hustý" Prohlásila Yumi a zazubila se.

----------------------------------------------------

Diskusní téma: Kapitola 5.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek